lördag 18 februari 2012


Hej hej! Nu har jag bytt blogg eftersom jag tröttnade på den förra.. Så jag hoppas på att denna ska vara lite bättre än den förra :)
Men för er som inte vet vem jag är så heter jag Rebecca och är 18 år gammal.Går sista året på gymnasiet och har en pojkvän [Patrik] som jag umgås med väldigt mycket med. Annars träffar jag mina vänner och pluggar för det mesta!



Idag har jag varit hemma och slappat med min familj och sen åkte jag till min babe för att fira honom eftersom han fyllde 23 förra veckan. Det har blivit en riktigt lugn kväll med god mat och tårta och snart blir det väl att sätta igång en mysig film i det ruggiga vädret :) 
Nu ska jag fortsätta njuta av att jag har en veckas ledigt! Ha det fint alla underbara människor 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar