tisdag 21 februari 2012


Har precis tittat lite på Big Brother 2012 ( brist på annat). Galet vad jag stör mig mycket på Hanna Widerstedt! Tjejen är ju helt körd i bollen.. Kan inte förstå nöjet att kolla på denna dyngan som endast består utav idioter och falska människor som gör sig till för att tjäna pengar. Att man bara kan bli rik och känd för att vara/spela korkad, elak och cynisk i en dum dokusåpa. Tacka vet jag de gamla Big Brother på kanal 5. Även då var det överdrivet, men nu är ju tv bara för extrema och patetiska..




Finns det något du inte skulle vilja göra i huset?
– Ligga med någon ful. Om man blir jävligt packad och vaknar med någon som inte är så jävla snygg. Det är      inte så kul. Ur Aftonbladet

Men det är inte heller så kul att vakna upp bredvid en total idiot säger jag bara!
 Nu har jag fått prata av mig lite. Blir så fruktansvärt förbannade på sånna människor.. Så inget mer BB för min del :) 


Nu ska jag kolla på Top Model Sverige och käka en god fruktsallad! Hejsvejs



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar