söndag 11 mars 2012

En minnesvärd helg

Hej hej alla fina människor. Har faktiskt inte hunnit blogga på ett tag nu. Har haft fullt upp de senaste dagarna. I fredags fikade jag med fina Isabellé på Piece Of Cake i Ängelholm. Riktigt trevligt var det. Sen slappade jag och Patrik på kvällen och vilade upp oss inför lördagen (igår). Robban, Amanda, Rasmus och Johanna kom hem till mig och palle innan själva fotbollsfesten skulle börja. Vi drog dit vid halv 7 för att få bra platser eftersom det skulle komma 320 pers. Det var bra drag och alla var på G! Måste säga att det var bättre än vad jag förväntat mig. Och ännu bättre blev det när jag fick veta att Loreen vann i finalen. Inte för jag har följt programmet eftersom det har blivit så sjuuuukt dåligt, men guuuud vad bra hon är! Jag är mycket nöjd med kvällen och idag mår man som man förtjänar! Har verkligen inte gjort ett skit idag och jag ska fortsätta med det resten av kvällen.. Ska väl förmodligen titta på Taken i kväll. Kommer lite bilder från igår nedanför :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar