fredag 6 april 2012

födelsedagsgrisar..

Känner att jag är riktigt dålig på att uppdatera bloggen nu förtiden.. har noll inspiration men det kommer väl när det kommer.. så jag skriver lite om vad som händer i helgen..

I morse sa jag hejdå till min kära kille som befinner sig på flyget till London nu.. Lite avundsjuk men fotboll är inget för mig! :) Så nu sitter jag här ensam och det känns väldigt tomt men han kommer hem som tur är på måndag igen.. hihi..

Ikväll blir det lite partaj hos lisa som fyllde 18 nu i veckan. Hoppas på en bra kväll och lite bättre väder!

I morgon blir det på det igen hos Evelina som fyllt år hon med. kommer förhoppningsvis bli en riktigt bra kväll med fina tjejer och en lyckad utgång.. Kommer förmodligen upp lite bilder senare ifrån helgens skojigheter! puss :)

Bild på fina eveee o mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar