måndag 5 mars 2012

blööööö

Tja tja. Har inte bloggat på ett tag nu.. Har inte haft något vettigt att skriva och har inte orkat för den delen.. I går följde jag med min pojke till Grevie parken för att stå i kiosken med händiga Philip Axelsson eftersom det var Gullbergs cup för tjejerna denna helgen. Sjukt tråkigt och jobbigt var det med alla småungar springandes och skrikandes runt en.. Efter det stack vi hem till mig en snabb runda och hämtade lite saker och sen åkte vi till honom igen för att kolla United vilket också sög ordentligt.. Mådde förjävligt gjorde jag med.. usch på gårdagen! 


Garvade rätt mkt när min kommentar på vakna med The Voice kom upp i tv i morse.. Dagens fråga var: Vad är det värsta du gjort mot en vän eller släkting? 
Jag berättade om när jag kissade i min syster Sandras låda med barbiedockor.. Och ingen märkte det förrän någon vecka efter.. 
Hoppas du tittade på programmet syrran! haha..


Idag var det ingen skola eftersom läraren var hemma pga sjukt barn. asgött. så jag stack till stan med Ella i stället.. Köpte ett par solglasögon och en plånbok och efteråt stack vi till donken.. 


Imorgon blir det skola till halv 3 och sen vidare till väla med älskling.. Nu ska jag fortsätta dega! pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar